佩尔

我爱麦麦脆汁鸡🍗

Teen Idle - Marina and the Diamonds

还是马钻的歌,歌词十分的……中二
但是很带感

Wish I’d been a prom queen fighting for the title,
情愿变成舞会皇后享受万众青睐的目光,

Instead of being sixteen and burning up a bible,
也不愿像现在十六岁的芳龄却只能在圣经中埋头绝望,

Feeling super, super  suicidal,
感觉如窒息如自杀般的彻底绝望,

The wasted years, the wasted youth,
流逝的青春 流逝的时光,

The pretty lies, the ugly truth,
还有甜蜜的谎言 丑陋的真相,

And the day has come where I have died,
死亡的呼唤悄然来临 近在耳旁,

Only to find I’ve come alive,
我只想找到活下去的希望,

I wanna be a virgin pure,
我想要纯洁得像处女一样,

A 21st century whore,
如21世纪的妓女之王,

I want back my virginity,
我想要找回我的童贞时光,

So I can feel infinity,
以便能感知生命的无穷模样,

I wanna drink until I ache,
想要畅饮直到腹痛而亡,

I wanna make a big mistake,
想要犯错错到不能原谅,

I want blood, guts and angel cake,
想要饮血食内脏 再将巧克力蛋糕慢慢品尝,

I’m gonna puke it anyway,
然后吐到地老天荒,

Yeah I wish I’d been a, wish I’d been a teen, teen idle,真希望我能终日无所事事 虚掷时光 也好无事心伤,

I wish I wasn’t such a narcissist,
我希望我不再是个自恋狂,

I wish I didn’t really kiss the mirror when I’m on my own,
不再对着镜子里的自己亲吻爱慕 顾影怜伤,

Oh God! I’m gonna die alone,
上帝啊 我将独自死去 无人心伤,

Adolescence didn’t make sense,
漫长的青春毫无意义毫无希望,

A little loss of innocence,
只有天真随风消亡,

The ugly years of being a fool,
在那些肮脏的时光里我活得像个傻瓜一样,

Ain’t youth meant to be beautiful?
青春难道不该活得精彩漂亮,

Yeah I wish I’d been a, wish I’d been a teen, teen idle,真希望我能终日无所事事虚掷时光 也好无事心伤。




评论(2)
热度(7)

© 佩尔 | Powered by LOFTER