佩尔

我爱麦麦脆汁鸡🍗

Starring Role - Marina and the Diamonds

我知道大半夜没什么人听,但还是忍不住要推荐马钻的歌……她的声音实在太销魂了


You don't love me' not a big deal,
你不爱我 没什么大不了,

I'll never tell you how I feel,
我永远不会告诉你我的感受,

It almost feels like a joke to play out the part,
扮演的角色简直成了笑话,

When you are not the starring role in someone else's heart,
当你在某些人的心里已不再领衔主演,

You know I'd rather walk alone' than play a supporting role,
你知道我宁愿独行 也不愿做配角,

If I can't get the starring role,
如果我做不了你的女主角。


一句话就是“去你的吧!!老娘才不会当你备胎”这样?
唱得好!!!

评论(3)
热度(11)

© 佩尔 | Powered by LOFTER